INTERNET SPACE AS A MEDIUM FOR (RE)CONSTRUCTING RUSSIAN AXIOLOGICAL PATTERNS
Figures
Рис. 1. Соотношение англоязычных научных статей, имеющих в своем содержании понятия «ценности» и «интернет», к общему объему англоязычных статей за период 1985-2008 гг.
Fig. 1. The ratio of English scientific articles having in their content the concept of "value" and "Internet" to total English-language articles in 1985-2008
Рис. 2. Количество статей, содержащих контентные единицы «ценности России» в доступных интернет СМИ за 2015 год
Fig. 2. The number of articles containing the "value of Russia" content-units in the media available online in 2015
Рис. 3. Карта частоты упоминания контентных единиц «ценности России» в доступных российских интернет СМИ
за 2015 годFig. 3. Frequency map of reference of the «value of Russia» content units in the Russian online media available in 2015
Рис. 4. Тематика статей, содержащих контентные единицы «ценности России»
Fig. 4. Themes of articles containing the "value of Russia" content-units
Рис. 5. Упоминаемые организации в совместном контенте с «ценностями России»
Fig. 5. Organizations mentioned in the joint content with “Russian values
Рис. 6. Тематика статей, содержащих контентные единицы «ценности Евросоюза»
Fig. 6. Themes of articles containing the "values of the European Union" content-units
Рис. 7. Упоминаемые организации в совместном контенте с «ценностями Евросоюза»
Fig. 7.Organizations mentioned in the joint content with the "values of the European Union
Рис. 8. Упоминаемые персоны в совместном контенте с «ценностями Евросоюза» и «ценностями России»
Fig. 8. Persons mentioned in the joint content with "the European Union values" and "Russian values"
While nobody left any comments to this publication.
You can be first.