INTERNET SPACE AS A MEDIUM FOR (RE)CONSTRUCTING RUSSIAN AXIOLOGICAL PATTERNS
Figures

Рис. 1. Соотношение англоязычных научных статей, имеющих в своем содержании понятия «ценности» и «интернет», к общему объему англоязычных статей за период 1985-2008 гг.
Fig. 1. The ratio of English scientific articles having in their content the concept of "value" and "Internet" to total English-language articles in 1985-2008

Рис. 2. Количество статей, содержащих контентные единицы «ценности России» в доступных интернет СМИ за 2015 год
Fig. 2. The number of articles containing the "value of Russia" content-units in the media available online in 2015

Рис. 3. Карта частоты упоминания контентных единиц «ценности России» в доступных российских интернет СМИ
за 2015 годFig. 3. Frequency map of reference of the «value of Russia» content units in the Russian online media available in 2015

Рис. 4. Тематика статей, содержащих контентные единицы «ценности России»
Fig. 4. Themes of articles containing the "value of Russia" content-units

Рис. 5. Упоминаемые организации в совместном контенте с «ценностями России»
Fig. 5. Organizations mentioned in the joint content with “Russian values

Рис. 6. Тематика статей, содержащих контентные единицы «ценности Евросоюза»
Fig. 6. Themes of articles containing the "values of the European Union" content-units

Рис. 7. Упоминаемые организации в совместном контенте с «ценностями Евросоюза»
Fig. 7.Organizations mentioned in the joint content with the "values of the European Union


Рис. 8. Упоминаемые персоны в совместном контенте с «ценностями Евросоюза» и «ценностями России»
Fig. 8. Persons mentioned in the joint content with "the European Union values" and "Russian values"


















While nobody left any comments to this publication.
You can be first.